reklama

Nádej

Ochutnal si už niekedy chuť zakázaného ovocia? Možno sa to podobalo pocitu lovca, čo bezbranné zviera zastrelil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zažil si už zradu človeka,

ktorého si považoval za dobrého priateľa?

Iste je tá bolesť veľmi veľká

a núti ťa stratiť priveľa.

Cítil si sa už niekedy sám,

opustený na druhej koľaji?

Ver mi, ja ten pocit dobre poznám,

ani ja predsa nežijem v raji.

Viem, čo je to pozerať sa z okna

a rozmýšľať nad vlastnou smrťou.

Viem, čo je to dotknúť sa ohňa

a keď odvaha sa stáva nutnou.

Prežila som zradu najlepšieho priateľa

a celý svoj život som tá druhá.

Možno je to na mňa už priveľa.

Asi preto sa niekedy cítim ako mucha,

ktorá každého otravuje a nik ju nemá rád.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vari len niekedy prídem na rad

a šťastie sa aj na mňa usmeje.

Preto sa nevzdávam nádeje,

ktorá ako jediná pri mne vždy stála

a podržala ma, aj keď som sa bála.

Dúfam, že takto podrží každého,

kto bojí sa všetkého krásneho.

Veronika semanova

Veronika semanova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý najprv premýšľa a potom hovorí. Trošku náladový, ale vždy otvorený novým skúsenostiam. Riadim sa heslom: Zmier sa s minulosťou, aby si mohla žiť v prítomnosti a zmenila budúcnosť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu